Internetre költöztek a használt bugyi-boltok

A gyilkos verseny radikálisan átalakította a virágzó használt bugyi-piacot. A Shitagi Bijutsukan büszkén tudhatja magáénak a napi százezer látogatót azon a honlapon, ahol 20-50 közti nők viselt fehérneműjét árusítják.
– Az egyik legfőbb oka a magas látogatottságnak, hogy rengetegen osztják meg fórumunkon saját feleségükről készült fotóikat. Mivel a digitális fényképezők egyre jobban terjednek, a fórumunk megtelt bugyiban pózoló háziasszonyok fotóival – meséli a site egyik üzemeltetője. – A bugyis fotók régebben csak egy szűk réteg körében terjedtek, ma azonban az internet rengeteg ember mindennapjainak részévé vált, így egyre több pár áll elő azzal, amit eddig titokban művelt otthon. Ez még engem is meglepett.

A Panty Recycle szintén az "illatos" tangák kereskedelmével foglalkozik, ők az egyik nyertesei a hagyományos bugyiboltok haldoklásának. A honlap tele van olyan üzenetekkel, amiben férfiak keresnek használt bugyit, de egyre több asszony is jelentkezik eladásra, sokszor óriási pénzeket keresve azzal, hogy a kérdéses ruhaneműt a vásárló orra előtt veszi le.

A szűkebb piaci szegmenseket is igyekeznek megtalálni a leleményes vállalkozók. Az SY-flowers nevű honlapot egy harmincéves hölgy üzemelteti.

– Az én honlapomon kizárólag olyan bugyit árulok, amit én hordtam. És nem olcsó alsóneműt viselek. A vásárlók gyakran megjegyzik, hogy mennyivel jobbak az én használt bugyijaim, mint a szakboltokban árult ruhaneműk – és hogy ezért sokkal nagyobb örömmel szagolgatják az enyéimet.
A hölgy ambíciózus terveket dédelget: "szeretném összegyűjteni Japán összes, használt bugyiját árusító asszonyát. Szeretnék minden érett bugyirajongót megismerni az egész országban."

A dübörgő eladások ellenére rossz idők járnak a hagyományos buruszera – bloomer sellers  – boltok tulajdonosaira.

– Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem érintett minket érzékenyen az online eladások felvirágzása – meséli a sibujai Burusera Shop tulajdonosa. – Mi különleges megrendeléseket is teljesítünk. Több mint 170 regisztrált női bedolgozónk van, a megrendelő meghatározhatja a bugyi színét, anyagát és azt, hogy mennyi ideig hordja az illető hölgy az értékesítés előtt. Rendkívül részletes megrendeléseknek is eleget tudunk tenni. Néhány lány még azt is megengedi, hogy lefotózzuk, amikor leveti a ruhadarabot és CD-n vagy DVD-n adjuk a bugyi mellé. Büszkék vagyunk arra a magas szintű szolgáltatásra, amit nyújtunk.

Az online áruházak üzemeltetői lépést tartanak a hagyományos üzletekkel.

– Én is árulok felvételeket a bugyit viselő lányokról, sőt, kézzel írt leveleket is kapnak a vásárlók a hölgyektől – meséli egy webáruházat üzemeltető asszony. – A bugyirajongókat nem elégíti ki önmagában az alsónemű. Erős vágyat éreznek az iránt, hogy kapcsolatba kerülhessenek a bugyit illatossá viselő hölggyel. Mostanában egyre több vásárló fedezi fel az idősebb hölgyek vonzerejét, úgyhogy azt hiszem, meg fpg nőni irántuk a kereslet. Már ma is rengeteg honlapon árusítja saját bugyiját egy csomó nő, és azt hiszem, a számuk egyre nőni fog. Óriási potenciál van ebben a piacban attól függően, hogy mennyire képesek a hölgyek eladni magukat.

Mainicsi