Bimbózó üzleti vállalkozás a tokiói szexpiacon

– Amikor elindult a cég, tudtuk, hogy olyat kell kínálnunk, amivel kitűnünk a szexpiacról. Aztán eszembe jutott a haverom, aki imádta, ha nyalják a mellbimbóit – meséli az igazgató.

 Image

 

A Bichiku Boyz nevű vállalkozás vezetője a Spa! magazinnak elárulta a titkot:

– Hosszú gondolkodás után rájöttem, hogy mindenkinek legalább két mellbimbója van, úgyhogy elhatároztam, hogy édeshármast kínálunk majd, olyan szolgáltatással, ami tényleg nem mindennapos.
A tokiói Biichiku Boyz egy szokásos szolgáltatócég a helyi szaxiparban. A tisztelt vendéghez mindig két lányt küldenek, akik mellette ülve hosszan nyalogatják a mellbimbóit.
Az első kör végén a szürcsöléstől kedvet kapott megrendelő választhat egyet a két lány közül, aki elviszi zuhanyozni.
Ha végeztek a tisztálkodással, visszamennek az ágyhoz, ahol a két kolléganő lefekteti a pácienst és újra a bimbóit kezdi kényeztetni. A két hölgy végig ruhában marad – pontosabban fürdőruhában vagy fehérneműben. A férfi nem érintheti meg őket a nyelvelés közben.
– Persze, számos ügynökség kínál bimbónyalogatást. De hány alkalommal fordul elő, hogy szegény megrendelő csupán egy rövidke, pár perces nyalást kap? Azok, akik kedvelik ezt a kényeztetést, többet érdemelnek – magyarázza a szolgáltató egyik telefonközpontosa. – Mi vagyunk az egyetlen cég, amely az orális szex közben is folyamatosan izgatás alatt tartja a kedves vendég mellbimbóját – teszi hozzá.
A tulajdonos szerint a legtöbb férfi túl szégyellős ahhoz, hogy kifejtse ezt a vágyát, így a vállalat számára ez komoly előnyt jelent:
– A legtöbb férfi ki meri mondani, hogy orális szolgáltatást kér, de ahhoz már komoly bátorság kell, hogy odaforduljunk egy hölgyhöz és megkérjük: ugyan, nyald egy kicsit a mellbimbóm! Mindenkinek nálunk a helye, aki szereti, ha izgatják a mellbimbóit.

Mainichi