A Zen és a szexkatalógusok művészete

Kevés szívszorongatóbb dolog létezik, mint amikor az embernek rosszul sül el valami az ágyban – számos japán mesélhetne erről, legalábbis a hihetetlen mennyiségben értékesített szexuális útmutatók alapján. A legtöbb "hogyan csináld" szexkönyvet férfiak vásárolják, de a lányok is egyre nagyobb részt szakítanak ki a piacból – állítja a Spa! magazin.

A "hogyan" típusú kiadványok közül sok nő a "Szekkuszu de kirei ni naru" (A szextől szép leszel) címűt választja, amit az "an an" című női magazin dobott a piacra.

Az első japán útmutató DVD, a Micugi dendzsu – otoko o ikaszeru tekunikku njúmon (Titkos technika-leckék – útmutató kezdők számára ahhoz, hogyan juttassuk el a férfit az orgazmusig) még 1999-ben jelent meg. Egy igen tapasztalt asszony szerepelt benne, aki egy másik nőt használt modellnek és megmutatta rajta, hogyan kell csókolni, részt venni az előjátékban, fellációt végrehajtani és számos más, hasonlóan fontos információval is szolgált. A lemezt leginkább az átlagos office lady, azaz irodában dolgozó szingli hölgy vásárolta meg.

A mérföldkőnek számító DVD megjelenése óta a felnőtt filmek gyártói és felvilágosítással foglalkozó szervezetek rengeteg oktató szexfilmmel jöttek elő, hogy kielégítsék az egyre növekvő igényeket az információra éhes fiatal nők között.

Különösen az olyan címek sikeresek, mint a Kanno Baiburu (Érzékiség-Biblia), vagy a Betaa Szekkuszu (Jobb szex). A nők konkrét részleteket akarnak, olyan útmutatásokkal, mint "csináld ezt és a pasi imádni fog érte". A nők, akik ilyen DVD-ket néznek, nem akarják, hogy partnerük megtudja, honnét puskáztak, inkább női szexboltokban vagy az interneten vásárolnak.

MDN